اخبار تکنولوژی هتلداری


1398/3/27

بازاریابی بهینه تر با جمع آوری داده های میهمانان

چگونگی استفاده از داده ها در زمان درست و برای فرد مناسب، امروزه مقوله ای است که باید به درستی توسط هتلداران رعایت شود. به عنوان مثال،...

1398/3/27

ALICE راه حل خود را برای بهینه سازی عملیات خانه داری در هتل ها ارائه می دهد

با توجه به نظرسنجی های اخیر، از هر 5 میهمان، 4 نفر از آنها در صورت آگاهی از تمیز نبودن اتاق ها، از رزرو کردن اتاق در آن هتل صرفه نظر خواهند...

1398/3/19

تکنولوژی جدید سفارش گیری غذا از داخل اتاق ها

تصور کنید که شما بعد از یک سفر خسته کننده، سرانجام به هتل رسیده اید و در حالیکه بسیار خسته اید به فکر سفارش شام هستید، مستقیما به اتاق رفته...

1398/3/5

مدیریت کانال های توزیع هتل: مزایای آن چیست؟

برای کسانی که در صنعت هتلداری هستند، بخش مهمی از هر استراتژی مدیریت درآمد، به مدیریت کانال توزیع می پردازد. همه می دانیم که رزروهای...

1398/3/1

هتلداران با استفاده از تکنولوژی های جدید به دنبال صرفه جویی در مصرف انرژی هستند

امروزه مقوله ی انرژی در دنیا، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در همین راستا هتل ها به دنبال صرفه جویی درمصرف انرژی درداخل اتاق ها متمرکز...

1398/2/11

کلیدهای کارتی جدید، با کارکردی ساده تر و افزایش بازده سرمایه گذاری برای هتل ها

امروزه هتلداران به دنبال کلیدهای کارتی جدیدی به جای کارت های قدیمی و پلاستیکی هستند که عملکردی ساده تر داشته باشند و بازده سرمایه گذاری...

1398/2/8

بکارگیری تکنولوژی تشخیص چهره در هتل های ویتنام

در دو هتل مختلف ماریوت در چین، میهمانان دیگر نیازی به انجام پروسه ی check-in در جلوی میز و کیوسک هتل را ندارند، و به جای آن در کمتر از یک دقیقه،...

1398/2/4

تاثیر شبکه های اجتماعی بر کسب و کار هتل ها

امروزه تاثیر رسانه های اجتماعی فراتر ازمقوله ی زیبایی شناسی هتل ها می باشد. با توجه به رقابت های امروزه، برای بالابردن جایگاه هتل، رسانه...

1398/1/26

فرودگاه های واشینگتن دی سی مجهز به اتاقک های اسلیپ باکس شدند

استراحت در کف فرودگاه می تواند یک تجربه ی دشوار برای افرادی باشد که دارای پروازهای مکرر می باشند. در این شرایط مسافران تلاش می کنند که خود...

1398/1/21

همکاری پروتل با Estrel، بزرگترین هتل آلمان

پروتل با استرل، بزرگترین هتل آلمان قرارداد همکاری امضا کرد و این پاداش سال ها تلاش مداوم و کار بر روی مشتری می باشد. آنچه که به خصوص Estrel را...

هتلداری

شرکت «عدل آفرینان ماندگار» نمایندۀ انحصاری شرکت Protel® Hotelsoftware آلمان و تنها ارائه‌کنندۀ «سیستم‌های استاندارد بین‌المللی فناوری اطلاعات در صنعت هتلداری» در ایران است که از سال 1385 زنجیرۀ کاملی از خدمات مشتمل بر «مشاوره»، «تأمین و نگهداری»، «استقرار و یکپارچه‌سازی» و «آموزش با ارائۀ گواهی‌نامۀ معتبر بین‌المللی» را در حوزۀ تکنولوژی‌های هتلداری ارائه می‌نماید.

email عضویت در خبرنامه


جهت عضویت در خبرنامه شرکت عدل آفرینان ماندگار، ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید.